UK POINT
Kontaktní místo pro veřejnost Univerzity Karlovy
1. místo v architektonické soutěži

ZAŘÍZENÍ UK POINTU JE NAVRŽENO V PODOBĚ JEDNODUCHÝCH KRYSTALŮ MATERIÁLOVĚ ODLIŠENÝCH PODLE ÚČELU A UMÍSTĚNÍ: PRODEJNÍ PULT JE DŘEVĚNÝ, VITRÍNY SKLENĚNÉ A DRŮZA TVOŘENÁ STĚNOU SKLADU, PŘEVLÉKACÍ KABINKOU A REGÁLEM S OBLEČENÍM JE ČERNÁ.

PROSTORU VÉVODÍ VELKÝ BÍLÝ ZNAK UNIVERZITY KARLOVY NATISKNUTÝ NA ČERNÉ PLOŠE STĚNY SKLADU A PŘEVLÉKACÍ KABINKY. HMOTNÉ OSTRÉ KRYSTALY KONTRASTUJÍ S BÍLOU KLENBOU A JSOU DOPLNĚNY ZJEMŇUJÍCÍM POSEZENÍM ORGANICKÝCH TVARŮ A VÝRAZNÉ ČERVENÉ BARVY.

JEDNODUCHÝ DESIGN KONTRASTUJE S HISTORICKÝM PROSTOREM.

EFEKTIVNĚ OSVĚTLENÝ INTERIÉR JE VIDITELNÝ I ZVENČÍ. KOMBINACE ZBOŽÍ A HISTORICKÝCH ARTEFAKTŮ UPOUTÁ NA PRVNÍ POHLED

KANCELÁŘ A SKLAD JSOU UMÍSTĚNY NA CELOU ŠÍŘKU MÍSTNOSTI, TÍM ZÍSKÁVÁ VÍCE PROSTORU PRODEJNÍ ČÁST. TA JE ROZDĚLENA NA ZÓNU KONTAKTU A ZÓNU VÝBĚRU S VLOŽENOU PŘECHODOVOU ZÓNOU, KTERÁ MÁ ZDŮRAZNIT TOTO ROZDĚLENÍ A POSKYTNOUT PŘEHLEDNÝ VSTUP DO HOTELOVÉ RECEPCE.