Zařízení UK pointu je navrženo v podobě jednoduchých krystalů materiálově odlišených podle účelu a umístění: prodejní pult je dřevěný, vitríny skleněné a drůza tvořená stěnou skladu, převlékací kabinkou a regálem s oblečením je černá.
Prostoru vévodí velký bílý znak Univerzity Karlovy natisknutý na černé ploše stěny skladu a převlékací kabinky. Hmotné ostré krystaly kontrastují s bílou klenbou a jsou doplněny zjemňujícím posezením organických tvarů a výrazné červené barvy.
Jednoduchý design kontrastuje s historickým prostorem.
Efektivně osvětlený interiér je viditelný i zvenčí. Kombinace zboží a historických artefaktů upoutá na první pohled.
Kancelář a sklad jsou umístěny na celou šířku místnosti, tím získává více prostoru prodejní část. Ta je rozdělena na zónu kontaktu a zónu výběru s vloženou přechodovou zónou, která má zdůraznit toto rozdělení a poskytnout přehledný vstup do hotelové recepce.